well come to my web

Star**khas*

شنیدید که میگن اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که میخندهزار تا من میگم اونی که میخندهزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از درداش خندیده

well come to my web



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:18---21 آبان 1392
وبت واقعا خیلی عالیه!
قابل دونستی لینکم کن تا لینکت کنم


پروانه خانوووووم
ساعت17:25---20 آبان 1392
سلام ب منم سری بزن

از تو دلگیرم ، که نیستی کنارم ...
ساعت20:47---1 آبان 1392
دارم از تــو حــرف می زنــم...

امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد...

ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو...

به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد...

شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش


مریم
ساعت17:39---26 شهريور 1392
شانسی وبلاگتو دیدم خیلی خوبه می خواستم به بقیه دوستام معرفیت کنم بیا ادرستو بذار تو سایت من تا بقیه دوستام هم وبلاگتو ببینند

mahsa
ساعت10:53---1 شهريور 1392
like

NASIM
ساعت18:26---1 تير 1392
like
SLM KHUBI azizam.webet aliye. fadat


rose
ساعت22:41---15 خرداد 1392
سلام عزیزم وبلاگ جالب داری منم یه وبلاگ در مورد دیزنی دارم که اونجا میتونی فیلم ها و سریال های کانل
دیزنی رو فقط تو وبلاگ من پیدا کنی در ضمت چت روم هم دارم راستی اگر قالبی هم واسه وبلاگت
خواستی میتونی سفارش بدی تا برات بسازم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 خرداد 1398برچسب:, ] [ 12:25 ] [ Meysam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه